Blog

Keşfedin ve öğrenin! Blog sayfamızda, Artısoft ürün ve hizmetleriyle ilgili en güncel bilgileri, kullanım ipuçlarını, sektör trendlerini ve daha fazlasını bulabilirsiniz.

deskplus-blog1-post-image
Yardım Masası Ticket Sistemi Nedir?

Kuruluşlar ölçeklendikçe, çalışanların veya müşterilerin talepleri, sorunları ve arıza kayıtları ile ilgili destek ekibine e-posta göndermek ve onları aramak veya sorunu bizzat açıklamak için destek uzmanlarına başvurmak...

deskplus-blog2-post-image
En İyi Yardım Masası Yazılımında Olması Gereken 15 Temel Özellik

Yardım masası yazılımları, işletmelerin organizasyon ve müşteri destek hizmetlerini etkin bir şekilde yönetmelerine yardımcı olan önemli araçlardır. Bu yazıda, en iyi yardım masası yazılımlarında bulunması gereken 15 temel özellik...