DeskPlus helpdesk yardım masası yazılımını yakından inceleyin.
Türkiye'nin en iyi yardım masası yazılımı olan DeskPlus, kullanıcılarına anlaması ve kullanması basit arayüzüyle, yönetimi kolay altyapısıyla, detaylı ve net SLA sistemi ile ve piyasadaki en gelişmiş raporlama araçları ile kullanıcılarına üst düzey bir deneyim sunar. Giriş ekranında, sayfanın yönetim tarafında belirlenen duyurular ve DeskPlus'ın ana kullanımındaki üç önemli sayfaya giriş linkleri görülebilir: Çağrılar, Talepler ve Bilgi Bankası.
DeskPlus çağrı yönetim yazılımının en temel ve birincil fonksiyonu, kullanıcılarına eşsiz bir çağrı yönetimi tecrübesi sunmaktır. Uç kullanıcının açacağı çağrılar, kategorilerine göre ilgili birimlere otomatik olarak iletilebilmekte, birimlere çağrıyı direkt olarak çözme ve eskale etme opsiyonları sunulur. Çağrıya müdahale ve çağrı çözüm SLA'leri, çağrının kategorisine göre sizin isteğiniz doğrultusunda takip edilir ve raporlanabilir. Her adımda çağrı sahibi ve ilgili ekiplere e-mail bilgilendirmesi de yapıldığı için, ilgili herkes çağrının durumundan haberdar olur.
DeskPlus Proje yönetim uygulaması ile projelerinizi oluşturabilir ve yönetebilirsiniz. Projeleri ve alt görevleri oluşturabilir, atayabilir, takip edebilir ve önceliklendirebilirsiniz. Farklı iş akışlarını oluşturabilir, geçişleri özelleştirebilir ve otomatik bildirimlerle iş akışınızı yönetebilirsiniz. Ayrıca, kapsamlı raporlama ve analitik özellikleri sayesinde projenizin ilerlemesini, performansını ve metriklerini izleyebilirsiniz. Gösterge paneli ile kişiselleştirilebilir bir şekilde projenizin durumunu, görev özetlerini, iş akışı metriklerini ve raporları bir arada görebilirsiniz. Scrum ve Kanban panoları ile iş akışlarınızı görselleştirerek ilerleyişlerini takip edebilirsiniz.
Belirlenecek olan bir e-posta adresine gönderilecek bir mail ile çağrı açma opsiyonu da sunan DeskPlus, her an her yerden, sisteme giriş dahi yapmadan çağrı açılabilme kolaylığı sunar. Doküman desteği de olan bu fonksiyon ile, maile ekleyeceğiniz dokümanlar da açtığınız çağrıya iliştirilerek, destek verecek olan ekibin işini kolaylaştırır ve hızlandırır.
İnternet sitenize rahatça entegre edebileceğiniz, kişiselleştirilebilir iletişim, çağrı, talep formları ile son kullanıcılardan çağrı alabilir ve bunları DeskPlus üzerinden kolayca yönetebilirsiniz.
Destek masası talep yönetimi ile, kurum içi sık kullanılan yetki, izin vb. taleplerin oluşturularak, onayların işletilmesi ve talep durumlarının izlenerek yönetilebilmesi DeskPlus üzerinde gerçekleştirilebilmektedir. Talep tiplerine göre farklı süreçler ve onay mekanizmaları işletilerek sonuçlandırılır ve raporlanır.
Destek masası yazılımımızın önemli bir bölümü olan bilgi bankası, çağrıyı çözen kullanıcılar tarafından çağrı tipi ve kategorisine göre ilgili sorunlarla karşılaşıldığında sorunun nasıl çözülebileceğine yönelik bilgi girişiyle, uç kullanıcılar tarafından açılan çağrıların daha yardım masası personeline gelmeden bilgi bankasındaki yönlendirmelerle kişinin çağrısını kendisinin çözebilmesini sağlamaktadır. Self servis olarak bilgi bankasındaki yazılı ve görsel yönlendirmelerle çağrı çözümü için teknik personel ihtiyacını azaltmakla birlikte yardım masası ekibinin iş yükünü azaltmaktadır. Bilgi bankası aracılığıyla çözümlenen çağrılar raporlanabilmektedir.
Yardım masası programı üzerinde açılan çağrılara yapılan müdahale, yapılan yönlendirme ve çözüm sayıları dikkate alınarak hazırlanan KPI raporu, organizasyon içindeki çalışan kişilerin çağrı bazındaki performanslarını gözlemlemek için oluşturulmuştur. Bu sayfayı kullanarak, organizasyonunuz içindeki çağrılarla ilgilenen personellerin performanslarını ölçebilirsiniz.
DeskPlus üzerinde, envanterinizin satın alma bilgileri de dahil olmak üzere, mevcut durumlarını, kimlere zimmetlendiğini, hangi çağrı kayıtlarına dahil olduğunu takip edebilir ve yönetebilirsiniz. Çağrı açılırken demirbaş seçme opsiyonu ile, hangi çağrıda hangi demirbaşlar ile ilgili çağrı açıldığı takip edilebildiği gibi, demirbaş detayından hangi çağrılarla ilişkili olduğu çift taraflı olarak takip edilebilmektedir. Demirbaşın tüm detayları takip edilir, zimmet formu oluşturulabilir, demirbaş transferleri yapılabilir, demirbaş detayına doküman eklenebilir ve demirbaş ile ilgili yapılmış değişikliklerin log kayıtlarını takip edebilirsiniz.
Kategori raporu ile çağrı kategorisi bazında çağrı işlem durumları ve SLA durumları raporlanabilmektedir. Gün, ay, yıl ya da 2 tarih aralığında firma bazında çağrılar kategori bazında pie chart olarak raporlanabilmekte ve drill down özelliği sayesinde alt kategori detayı özelinde raporlanabilmektedir.
Firma, lokasyon ve çağrı kategorisi kriterleriyle oluşturulmuş SLA’ler (Service Level Agreement) doğrultusunda çağrıların SLA başarı durumları gün, ay, yıl ya da iki tarih aralığında raporlanabilmektedir. Çağrı hangi lokasyondan ne zaman oluşturuldu, ne zaman müdahale edildi, tanımlanmış SLA süreleri içerisinde mi hizmet sağlandı raporlanabilmekte ve Excel’e aktarılabilmektedir.
Türkiye haritası üzerinde firma bazlı hangi ilden ve lokasyondan "ne kadar çağrı açıldı", "önceliği ve durumu nedir" bilgilerinin görüntülenebilmesini sağlamaktadır. Gün, ay, yıl ve iyi tarih aralığında firma özelinde raporlanabilmekte ve ilgili çağrılar raporu Excel’e aktarılabilmektedir.
Çağrı çözümüyle ilgili verilen hizmet kalitesinin ölçümlenebilmesi için çağrı kaydını oluşturan uç kullanıcılar tarafından yapılan değerlendirmenin raporlanmasını sağlamaktadır. Çağrıyla ilgililenen yardım masası personeli, çağrıyla ilgili oluşan sorulara yanıt sağlama hızı, sağlanan müdahale, çözüm hızlarıyla birlikte genel memnuniyetin ölçümlenebilmesini sağlamaktadır. Memnuniyet raporu gün, ay, yıl, 2 tarih aralığı ile firma bazında raporlanabilmekte ve Excel’e aktarılabilmektedir.
DeskPlus’ı yerli ve global rakiplerinden ayıran en önemli özelliklerinden birisi de çoklu şirket yapısını desteklemesidir. Tek bir sistem altında birden çok şirkete farklı kategoriler ve SLA’lar gerek aynı yardım masası ekibiyle gerekse farklı ekip tanımlayarak yönetimi gerçekleştirilebilmektedir. Bu fonksiyon özellikle holdingler ve grup firmalar tarafından DeskPlus’ı açık ara tercih sebebi yapmaktadır.
Deskplus, çağrıların çözüm sürecinde yapılan maliyetleri, birim fiyat ve harcama tipi bazında kayıt altına alma fonksiyonuna sahiptir. Böylece çağrı çözümü sürecinde yapılan maliyetleri kayıt altına alabilir ve takibini yapabilirsiniz. Benzer şekilde, deponuzda çağrıların çözümünde kullanılacak olan sarf malzemeler varsa, bu sarfların sisteme girişini yapıp, çağrı çözerken bu sarf malzemelerden düşebilirsiniz.
Esnek API desteği sayesinde DeskPlus üzerinden yapılan bir çok işlem entegrasyonlar üzerinden de yapılabilmektedir. DeskPlus, çağrı yönetimi ile ilgili tüm uygulamalarınızla entegre olacak şekilde tasarlanmıştır. Başta Active Directory olmak üzere kullanıcıların DeskPlus'ta otomatik olarak oluşturulmasından, talep açıldığında bu talep bilgilerinin raporlama aracınıza aktarılmasına kadar, bir çok alanda entegrasyon opsiyonu sunuyoruz. Böylelikle, DeskPlus'ı kullanırken diğer uygulamalarınızdan da kopmadan, entegre şekilde çalışmalarınızı sürdürebilirsiniz.
Açılan çağrıların çözümü için kullandığınız iş ortakları varsa, bu iş ortaklarını da DeskPlus'a partner olarak dahil edebilirsiniz. Partnerler DeskPlus'a giriş yapıp, yalnızca kendilerine atanan çağrıları görebilme imkanına sahiptir. DeskPlus'ı rakiplerinden ayıran bu özellik ile, partnerlerinize özel olarak OLA tanımı yapmanız ve bunu partner bazında takip etmeniz de mümkündür, DeskPlus çağrının hem SLA'ini hem de OLA'ini ayrı ayrı hesaplayip raporlamanızı sağlar.
Monitör ve TV'lere yansıtılabilecek canlı ekranlar ile süreçler hakkında lokasyon, firma, partner vb. hakkındaki genel bilgileri anlık olarak takip edebilir , yönetimsel karar alma ve aksiyona geçme işlemlerinizi kolaylaştırabilir ve hızınızı optimize ederek bu süreçlerinizi iyileştirebilirsiniz.
Organizasyonunuzun çağrı yönetimi konusunda DeskPlus çözümleri ile tanışmak için bize ulaşın.