DeskPlus Proje Yönetimi Uygulaması, projelerinizi etkili bir şekilde yönetmenize yardımcı olacak yenilikçi bir çözüm!
İş akışları ile bir işin nasıl ilerlediğini tanımlayabilir ve projedeki farklı aşamaları takip edebilirsiniz. Farklı iş akışları oluşturabilir, iş akışındaki geçişleri özelleştirebilir ve iş akışına bağlı olarak otomatik bildirimler ve eylemler ayarlayabilirsiniz.
Projenin ilerlemesini, performansını ve diğer metrikleri izlemek için kapsamlı raporlama ve analitik özellikleri ile önceden tanımlanmış raporlar oluşturabilirsiniz. Bu raporlar, takım performansını, işin durumunu, süreleri, hataları ve daha fazlasını izlemenize yardımcı olur.
Gösterge panelini projenin durumu, görevlerin özeti, iş akışı metrikleri, scrum ve kanban panoları, raporlar ve diğer ilgili bilgilerle doldurabilirsiniz. Gösterge panelleri, projenin genel görünümünü ve takım performansını izlemenize yardımcı olur.
Görev yönetimi, görevlerin oluşturulmasını, atamasını, takibini ve önceliklendirmesini kolaylaştırır. Görevlere açıklama, atanan kişi, tarihler, etiketler, dosya ekleri gibi bilgiler ekleyebilirsiniz.
DeskPlus Proje Yönetim Uygulaması , Scrum ve Kanban gibi popüler proje yönetimi metodolojilerini destekler. Scrum panoları oluşturabilir, backlog yönetimi yapabilir, sprint planlaması yapabilirsiniz. Kanban panoları oluşturabilir, işleri sürükle-bırak yöntemiyle hareket ettirebilir ve iş akışınızı görselleştirebilirsiniz.
Dosya yönetimi ile projenizle ilişkili dosyaları yönetebilir, görevlere dosya ekleyebilir, dosya sürümlerini takip edebilir ve dosyalara kolayca erişebilirsiniz.
Takvim ve planlamalar ile görevleri tarihlerle ilişkilendirebilir, takvim üzerinde zaman çizelgeleri oluşturabilir ve kaynaklarınızı yönetebilirsiniz.
İşbirliği araçları sayesinde kullanıcılar birbirleriyle iletişim kurabilir, tartışmalar yapabilir ve dosya paylaşımı gerçekleştirebilir. Böyleve kullanıcıların aynı görev ve projeler üzerinde gerçek zamanlı olarak birlikte çalışmasını sağlayabilirsiniz.
Görevlerin ve projelerin geçmişi sistemde yer alır. Bu sayede değişiklikleri geri alabilir, geçmiş durumları inceleyebilir ve sorunları çözmek için geriye doğru izleme yapabilirsiniz.
Kullanıcıların sisteme erişim düzeylerini yönetebilirsiniz. Farklı roller ve izinler atayabilir ve kullanıcıların belirli projelerde veya görevlerde ne yapabileceğini kontrol edilebilirsiniz
Takım üyelerinin çalışma sürelerini izleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Bu sayede proje yöneticileri, çalışma yükünü dengeleyebilir ve proje ilerlemesini daha iyi takip edebilir.
Hataları oluşturabilir, önceliklendirebilir, atayabilir ve izleyebilirsiniz. Hata durumları ve ilerlemesi hakkında raporlar alabilirsiniz.
Değişiklik taleplerini oluşturabilir, incelenecekler listesine ekleyebilir ve onay sürecini izleyebilirsiniz.
İş akışlarını, ekran düzenlerini, alanları, iş akışı şemalarını ve diğer birçok özelliği özelleştirerek kullanabilirsiniz.
Takip etmek istediğiniz görevleri izleyebilir ve bildirimler ayarlayabilirsiniz. Böylece, belirli bir görevdeki ilerlemelerden haberdar olabilir ve zamanında eylem alabilirsiniz.
Proje özelinde duyurular yayınlanmasını, hedef kontrolü yapılmasını ve takip edilip yönetilmesini sağlayabilirsiniz.
Ekiplerin farklı görevler arasındaki bağımlılıkların yönetilmesini sağlayarak görevlerin doğru sırada tamamlanmasını sağlayabilirsiniz.
Projeler üzerinde özelleştirilebilir şablonlar kullanarak farklı ihtiyaçlar için farklı bildirimler oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.
Farklı durumlar için tamamen özelleştirilebilir onay akış şablonlarının kolayca oluşturulabilmesini, işletilip takip edilebilmesini sağlayabilirsiniz.
Gantt şeması ile projenin zamanlama ve süreçlerini görsel olarak görüntüleyebilir. Projedeki görevlerin başlangıç ve bitiş tarihlerini, sürelerini ve bağımlılıklarının takip edilmesini sağlayabilirsiniz.
DeskPlus Proje yönetim uygulaması , mobil cihazlara uyumlu bir sistemdir. Kullanıcıların mobil cihazlarını kullanarak projeleri ve görevleri kolaylıkla yönetebilmesini sağlayabilirsiniz.
Sistem kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Ana sayfada projeleri, görevleri, scrum, kanban panoları ve raporları kolaylıkla görüntüleyebilir, gereksinimlerini ve projelerini yönetmek için kolaylıkla gezinebilir ve ilgili bilgilere erişebilirsiniz.