DeskPlus Proje Yönetim Uygulaması

DeskPlus Proje Yönetimi Uygulaması, projelerinizi etkili bir şekilde yönetmenize yardımcı olacak yenilikçi bir çözüm!

DeskPlus Proje Yönetim Uygulaması Özellikleri

is-akisi-yonetimi
İş Akışı Yönetimi

İş akışları ile bir işin nasıl ilerlediğini tanımlayabilir ve projedeki farklı aşamaları takip edebilirsiniz. Farklı iş akışları oluşturabilir, iş akışındaki geçişleri özelleştirebilir ve iş akışına bağlı olarak otomatik bildirimler ve eylemler ayarlayabilirsiniz.

raporlama-ve-analitik
Raporlama ve Analitik

Projenin ilerlemesini, performansını ve diğer metrikleri izlemek için kapsamlı raporlama ve analitik özellikleri ile önceden tanımlanmış raporlar oluşturabilirsiniz. Bu raporlar, takım performansını, işin durumunu, süreleri, hataları ve daha fazlasını izlemenize yardımcı olur.

gosterge-paneli
Gösterge Paneli (Dashboard)

Gösterge panelini projenin durumu, görevlerin özeti, iş akışı metrikleri, scrum ve kanban panoları, raporlar ve diğer ilgili bilgilerle doldurabilirsiniz. Gösterge panelleri, projenin genel görünümünü ve takım performansını izlemenize yardımcı olur.

gorev-yonetimi
Görev Yönetimi

Görev yönetimi, görevlerin oluşturulmasını, atamasını, takibini ve önceliklendirmesini kolaylaştırır. Görevlere açıklama, atanan kişi, tarihler, etiketler, dosya ekleri gibi bilgiler ekleyebilirsiniz.

scrum_kanban
Scrum ve Kanban Desteği

DeskPlus Proje Yönetim Uygulaması , Scrum ve Kanban gibi popüler proje yönetimi metodolojilerini destekler. Scrum panoları oluşturabilir, backlog yönetimi yapabilir, sprint planlaması yapabilirsiniz. Kanban panoları oluşturabilir, işleri sürükle-bırak yöntemiyle hareket ettirebilir ve iş akışınızı görselleştirebilirsiniz.

dosya-yonetimi
Dosya Yonetimi

Dosya yönetimi ile projenizle ilişkili dosyaları yönetebilir, görevlere dosya ekleyebilir, dosya sürümlerini takip edebilir ve dosyalara kolayca erişebilirsiniz.

takvim-planlama
Takvim ve Planlama

Takvim ve planlamalar ile görevleri tarihlerle ilişkilendirebilir, takvim üzerinde zaman çizelgeleri oluşturabilir ve kaynaklarınızı yönetebilirsiniz.

iletisim-isbirligi
İletişim ve İşbirliği

İşbirliği araçları sayesinde kullanıcılar birbirleriyle iletişim kurabilir, tartışmalar yapabilir ve dosya paylaşımı gerçekleştirebilir. Böyleve kullanıcıların aynı görev ve projeler üzerinde gerçek zamanlı olarak birlikte çalışmasını sağlayabilirsiniz.

izlenebilirlik-gecmis
İzlenebilirlik ve Geçmiş

Görevlerin ve projelerin geçmişi sistemde yer alır. Bu sayede değişiklikleri geri alabilir, geçmiş durumları inceleyebilir ve sorunları çözmek için geriye doğru izleme yapabilirsiniz.

güvenlik-yetkilendirme
Güvenlik ve Yetkilendirme

Kullanıcıların sisteme erişim düzeylerini yönetebilirsiniz. Farklı roller ve izinler atayabilir ve kullanıcıların belirli projelerde veya görevlerde ne yapabileceğini kontrol edilebilirsiniz

calisma-takibi
Çalışma Takibi

Takım üyelerinin çalışma sürelerini izleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Bu sayede proje yöneticileri, çalışma yükünü dengeleyebilir ve proje ilerlemesini daha iyi takip edebilir.

hata-yonetimi
Hata Yönetimi

Hataları oluşturabilir, önceliklendirebilir, atayabilir ve izleyebilirsiniz. Hata durumları ve ilerlemesi hakkında raporlar alabilirsiniz.

degisiklik-yonetimi
Değişiklik Yönetimi

Değişiklik taleplerini oluşturabilir, incelenecekler listesine ekleyebilir ve onay sürecini izleyebilirsiniz.

ozellestirme
Özelleştirme

İş akışlarını, ekran düzenlerini, alanları, iş akışı şemalarını ve diğer birçok özelliği özelleştirerek kullanabilirsiniz.

gorev-izleme-bildirimler
Görev İzleme ve Bildirimler

Takip etmek istediğiniz görevleri izleyebilir ve bildirimler ayarlayabilirsiniz. Böylece, belirli bir görevdeki ilerlemelerden haberdar olabilir ve zamanında eylem alabilirsiniz.

duyuru-yonetimi
Duyuru Yönetimi

Proje özelinde duyurular yayınlanmasını, hedef kontrolü yapılmasını ve takip edilip yönetilmesini sağlayabilirsiniz.

bagimlilik-yonetimi
Bağımlılık Yönetimi

Ekiplerin farklı görevler arasındaki bağımlılıkların yönetilmesini sağlayarak görevlerin doğru sırada tamamlanmasını sağlayabilirsiniz.

bildirim-yonetimi
Bildirim Yönetimi

Projeler üzerinde özelleştirilebilir şablonlar kullanarak farklı ihtiyaçlar için farklı bildirimler oluşturulmasını sağlayabilirsiniz.

onay-sureci-yonetimi
Onay Süreci Yönetimi

Farklı durumlar için tamamen özelleştirilebilir onay akış şablonlarının kolayca oluşturulabilmesini, işletilip takip edilebilmesini sağlayabilirsiniz.

gantt-semasi
Gantt Şeması

Gantt şeması ile projenin zamanlama ve süreçlerini görsel olarak görüntüleyebilir. Projedeki görevlerin başlangıç ve bitiş tarihlerini, sürelerini ve bağımlılıklarının takip edilmesini sağlayabilirsiniz.

mobil-uyumluluk
Mobil Uyumluluk

DeskPlus Proje yönetim uygulaması , mobil cihazlara uyumlu bir sistemdir. Kullanıcıların mobil cihazlarını kullanarak projeleri ve görevleri kolaylıkla yönetebilmesini sağlayabilirsiniz.

kullanim-kolayligi
Kullanım Kolaylığı

Sistem kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Ana sayfada projeleri, görevleri, scrum, kanban panoları ve raporları kolaylıkla görüntüleyebilir, gereksinimlerini ve projelerini yönetmek için kolaylıkla gezinebilir ve ilgili bilgilere erişebilirsiniz.