Blog

İçerikler

Yardım Masası Ticket Sistemi Nedir?

Kuruluşlar ölçeklendikçe, çalışanların veya müşterilerin talepleri, sorunları ve arıza kayıtları ile ilgili destek ekibine e-posta göndermek ve onları aramak veya sorunu bizzat açıklamak için destek uzmanlarına başvurmak sorunları ve arıza kayıtlarının yönetilmesini karmaşık ve zorluklarla dolu bir süreç haline gelebilir. E-postaların ve telefon çağrılarının salt çoğunluğu, destek ekibinin verimliliğini düşürebilir ve yanıtlama sürelerini uzatabilir. Organizasyonlar sorunlarını daha etkin bir şekilde yönetebilmek için araçlara ihtiyaç duyarlar. İşte bu noktada Yardım Masası Ticket Sistemi devreye girer, tüm hizmet taleplerini alır ve bunları tek bir iletişim noktasına dönüştürür böylece sorunlar ve talepler daha hızlı ve verimli bir şekilde yönetilir.

deskplus-blog1-post-image

Her bir sorun veya arıza, bir "ticket" olarak kaydedilir ve benzersiz bir kimlikle kimliklendirilir. Bu kimlik, sorunun yaşam döngüsü boyunca takip edilmesini kolaylaştırır. Sistem sorunun tanımı, kimin tarafından bildirildiği, hangi lokasyondan bildirildiği ve sorunun durumu gibi bilgileri içeren ayrıntılı verileri saklar. Ayrıca, sorunların önceliklendirilmesine ve kategorilendirilmesine, destek ekiplerinin önce en kritik sorunlara yanıt vermesine, yanıt sürelerini iyileştirmesine ve sonuçta çalışanlarınızı ve/veya müşterilerinizi mutlu etmesine olanak tanır.

Ayrıca helpdesk sistemi, çalışanların memnuniyetini ölçmek ve teknik personelin performansını değerlendirmek için kullanılabilir. Bu sayede, iş gücü kayıplarının azaltılması ve maddi giderlerin kontrol altına alınmasına, organizasyonların daha iyi bir hizmet sunmalarına ve daha etkili bir şekilde çalışmalarına yardımcı olur.

Yardım masası yazılımı konusunda güvenilir bir çözüm arıyorsanız DeskPlus tam da ihtiyaçlarınıza uygun bir seçenek olabilir. DeskPlus,sorunlarınızı ve arıza kayıtlarınızı kolayca takip etmeniz için gerekli olan tüm araçları sunar. Kullanıcı dostu arayüzü sayesinde,kullanıcılar rahatlıkla ticket açabilir, teknisyenleriniz bu ticketlara hızlı ve etkin bir şekilde müdahale edebilir. Ayrıca, tüm bu süreçlerin raporlanması da oldukça kolaydır.

DeskPlus , sadece işlevsel bir yardım masası yönetim sistemi sunmakla kalmaz, aynı zamanda ihtiyaçlarınıza uygun fiyatlandırma seçenekleri de sunar. Böylece, bütçenizi aşmadan yardım masası yönetimini gerçekleştirebilirsiniz. İhtiyaçlarınıza en uygun paketi seçerek, en etkili çözümü elde edebilirsiniz. Ayrıca Deskplus iş süreçlerinizi daha verimli hale getirmenin yanı sıra, maliyet, sla ve kpi takibini de kolaylaştırır. Bu sayede, iş süreçlerinizi daha etkin bir şekilde yönetebilir, maliyetleri düşürebilir ve performansınızı artırabilirsiniz DeskPlus'ın sunduğu avantajları keşfedin ve organizasyon ve iş süreçlerinizi daha verimli hale getirin!

DeskPlus hakkındaki sorularınız ve fiyatlandırma ile ilgili bize ulaşın.