DeskPlus Bt Hizmet Masası Uygulaması SSS

DeskPlus bt hizmet masası yazılımı ile ilgili sık sorulan sorular ve yanıtlar.

Sıkça Sorulan Sorular

DeskPlus bt hizmet masası yazılımı (uygulaması) ile ilgili sık sorulan soruları aşağıda bulabilir, dilerseniz siz de merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.

Cep telefonu ve tablet ile çağrı oluşturabilir miyim?

Evet. DeskPlus web tabanlı bir bt hizmet yönetimi uygulaması olup mobil duyarlı (mobile responsive) geliştirilmiştir. Cep telefonu ve tablet aracılığıyla da çağrı kaydı oluşturulmasına, çağrı durum takibine ve çağrı müdahale/çözümüne imkan sağlamaktadır.

Birden fazla iş kolunu ilgilendiren çağrı oluşturabilir miyim?

Evet. Bir çağrı tipi birden fazla iş konunun konuya dahil olmasını gerektiriyorsa tek bir çağrı kaydı ile birden fazla çağrı kaydı oluşturulması ve oluşan alt çağrıların sıralamasının yapılabilmesine ve alt çağrıların sıralı kapatılmasıyla ana çağrının kapatılabilmesine olanak sağlar.

Birden fazla şirkete destek sağlayabilir miyim?

Evet. Çoklu şirket altyapısı sayesinde birden fazla şirkete destek sağlanabilmektedir.

SLA süresi yaklaşan veya süreyi aşan çağrılar ile ilgili bildirim alabiliyor muyum?

Evet. Gerek e-posta gerekse sistem arayüzünden ilgili yetkililere otomatik bildirimler yapılabilmektedir.

Çağrıya sağlanan hizmetin kalitesi ölçülebiliyor mu?

Evet. Bt servis yönetimi yazılımımız ile genel hizmet kalitesi, yanıt hızı, teknik personel yeterliliği ve davranışı ölçümlenebilmekte ve raporlanabilmektedir.

Çağrı maliyeti ölçümlenebilir mi?

Evet. Çağrı çözümü için harcanan insan gücü maliyeti ve kullanıan sarf malzeme maliyetleri ile toplam çağrı maliyeti hesaplanabilmekte ve raporlanabilmektedir.

Çağrı açan personelin lokasyon, departman vb. bilgilerine yardım masası yazılımından ulaşabilir miyim?

Evet. Çağrı açan personel bilgisi sisteme manuel olarak tanımlanabileceği gibi Microsoft AD entegrasyonu ile de alınabilmekte olup çağrı kaydını oluşturan kişinin lokasyon, departman, görev, üzerindeki envanter bilgisine ulaşılabilmektedir.

Şirket çalışanları ve müşterilerin çağrılarını karşılayabilir miyim?

Evet. Sistem çoklu şirket yapısını desteklemekte olup şirket çalışanları ile müşterilerin çağrılarının tek bir platform üzerinde farklı SLA ler ile karşılanabilmesi ve raporlanabilmesi sağlanabilmektedir.

Problemi kapattığımda problemle ilgili tüm çağrılar kapanıyor mu?

Evet. Çağrı açan kullanıcı, mevcut durum herhangi bir problem ile ilişkili ise mevcut bir problem ile ilişkilendirebilir veya yardım masası çalışanları kökeni bir probleme dayanan çağrıları problemle ilişkilendirebilir. Problem kapatıldığında, problemin çözümü ile ilgili tüm çağrı kayıtları otomatik olarak kapatılır.

Firma, lokasyon veya çağrı tipine göre SLA tanımlayabilir miyim?

Evet. SLA tanımı oluştururken firma, lokasyon ve çağrı tipi kriterleri ile birden fazla SLA tanımlanabilmektedir.

E-mail ile otomatik çağrı oluşturulabiliyor mu?

Evet. Sistemde kayıtlı kullanıcı tarafından hizmet masası e-posta adresine gönderilen postalar otomatik çağrı kaydı oluşturmaktadır.

Bilgi bankası içeriğini kendim oluşturabilir miyim?

Evet. DeskPlus içerisinde firma, kategori ve anahtar kelimeler doğrultusunda bilgi bankası oluşturabilmekte olup çağrı çözümü sonrası çözüm bilgi bankası da oluşturulabilmektedir. Bilgi bankası aracılığıyla çağrıyı kullanıcının kendisinin çözmesi (self-service) ve raporlanabilmesi sağlanabilmektedir. Bilgi bankasında yer alan yardımcı bilgilerin (metin, fotoğraf, video vb.) fayda derecelendirilmesi yapılabilmektedir.

Çağrının açılmasından kapanmasına kadar her bir adımı log’laya biliyor muyum?

Evet. Çağrı açılışından müdahale ve çözümü de dahil olmak üzere tüm iş ve işlemlere ait iz kaydı (log) oluşturulmakta ve çağrı özelinde raporlanabilmektedir.