DeskPlus bt hizmet masası yazılımı ile ilgili sık sorulan sorular ve yanıtlar.
DeskPlus bt hizmet masası yazılımı (uygulaması) ile ilgili sık sorulan soruları aşağıda bulabilir, dilerseniz siz de merak ettiklerinizi sorabilirsiniz.
DeskPlus gerek SaaS (hizmet olarak yazılım) gerekse On Prem (kendi sunucunuzda) modelleriyle sağlanabilmektedir.
SaaS ile başlayarak ileri de On Prem Lisans modeline kolaylıkla geçiş sağlayabilirsiniz.
Evet. DeskPlus web tabanlı bir bt hizmet yönetimi uygulaması olup mobil duyarlı (mobile responsive) geliştirilmiştir. Cep telefonu ve tablet aracılığıyla da çağrı kaydı oluşturulmasına, çağrı durum takibine ve çağrı müdahale/çözümüne imkan sağlamaktadır.
Evet. Bir çağrı tipi birden fazla iş konunun konuya dahil olmasını gerektiriyorsa tek bir çağrı kaydı ile birden fazla çağrı kaydı oluşturulması ve oluşan alt çağrıların sıralamasının yapılabilmesine ve alt çağrıların sıralı kapatılmasıyla ana çağrının kapatılabilmesine olanak sağlar.
Evet. Çoklu şirket altyapısı sayesinde birden fazla şirkete destek sağlanabilmektedir.
Evet. Gerek e-posta gerekse sistem arayüzünden ilgili yetkililere otomatik bildirimler yapılabilmektedir.
Evet. Bt servis yönetimi yazılımımız ile genel hizmet kalitesi, yanıt hızı, teknik personel yeterliliği ve davranışı ölçümlenebilmekte ve raporlanabilmektedir.
Evet. Çağrı çözümü için harcanan insan gücü maliyeti ve kullanıan sarf malzeme maliyetleri ile toplam çağrı maliyeti hesaplanabilmekte ve raporlanabilmektedir.
Evet. Çağrı açan personel bilgisi sisteme manuel olarak tanımlanabileceği gibi Microsoft AD entegrasyonu ile de alınabilmekte olup çağrı kaydını oluşturan kişinin lokasyon, departman, görev, üzerindeki envanter bilgisine ulaşılabilmektedir.
Hayır. Lisans içerik kapsamında lisans toplam bedeli bir kere ödenmektedir. Yıllık ödeme (Annual Subscription) uygulanmamaktadır.
Evet. Çağrı kaydı oluşturan çok fazla kullanıcı olan işletmeler için yıllık çağrı barem lisanslaması uygulanabilmektedir.
Evet. Sistem çoklu şirket yapısını desteklemekte olup şirket çalışanları ile müşterilerin çağrılarının tek bir platform üzerinde farklı SLA ler ile karşılanabilmesi ve raporlanabilmesi sağlanabilmektedir.
Evet. Çağrı açan kullanıcı, mevcut durum herhangi bir problem ile ilişkili ise mevcut bir problem ile ilişkilendirebilir veya yardım masası çalışanları kökeni bir probleme dayanan çağrıları problemle ilişkilendirebilir. Problem kapatıldığında, problemin çözümü ile ilgili tüm çağrı kayıtları otomatik olarak kapatılır.
Evet. SLA tanımı oluştururken firma, lokasyon ve çağrı tipi kriterleri ile birden fazla SLA tanımlanabilmektedir.
Evet. Sistemde kayıtlı kullanıcı tarafından hizmet masası e-posta adresine gönderilen postalar otomatik çağrı kaydı oluşturmaktadır.
Evet. DeskPlus içerisinde firma, kategori ve anahtar kelimeler doğrultusunda bilgi bankası oluşturabilmekte olup çağrı çözümü sonrası çözüm bilgi bankası da oluşturulabilmektedir. Bilgi bankası aracılığıyla çağrıyı kullanıcının kendisinin çözmesi (self-service) ve raporlanabilmesi sağlanabilmektedir. Bilgi bankasında yer alan yardımcı bilgilerin (metin, fotoğraf, video vb.) fayda derecelendirilmesi yapılabilmektedir.
Evet. Çağrı açılışından müdahale ve çözümü de dahil olmak üzere tüm iş ve işlemlere ait iz kaydı (log) oluşturulmakta ve çağrı özelinde raporlanabilmektedir.