Bir destek masası programından fazlasını sunan DeskPlus'ın sunduğu bazı avantajlar
Tamamı yerli sermaye ve mühendisler tarafından global standartlarda geliştirilmiş web tabanlı bir uygulama olup mobil desteği de bulunmaktadır.
Türkçe ve İngilizce standart olmak üzere diğer dillerde program arayüz tanımlarının oluşturabilmesi, Türkçe ve İngilizce sistem desteği.
Birden fazla firmaya ait çağrıların tek bir platformda ayrı ayrı yönetilebilmesini sağlar. Alt iştirakleri bulunan grup/holdinglerin yanısıra servis sağlayıcıların müşterilerinin çağrılarının yönetilmesi için birebirdir.
Farklı ihtiyaçlara göre oluşturulabilen esnek SLA tanımları ile firma, lokasyon ve kategori ile müdahale/çözüm süresinin takibi ve yönetilmesi.
Bir çağrının sistemde yapılan tanımlamaya uygun olarak birden fazla çağrıya dönüşebilmesi ve takip edilebilmesi.
Çağrı açan kullanıcı ile ilgili çağrı detayında ek durum bilgisi alabilmek için yardım masası ekibi ile yazışabilmesi.
E-posta adresine gelen bilgilerin çağrıya dönüştürülmesi.
Envanter bilgisinin takibi ve raporlanabilmesi, çağrı kayıtları ile ilişkilendirilebilmesi.
Tüm çalışanlara yönelik sistem içi duyuru/bildirim yayınlanabilmesi ve takvimlendirilmesi.
Bilgi bankası, çağrı karşılanma kalitesi, hızı ve teknisyen yeterlilik/ilginin ölçümlenmesi.