Bir destek masası programından fazlasını sunan DeskPlus'ın sunduğu bazı avantajlar
Tamamı yerli sermaye ve mühendisler tarafından global standartlarda geliştirilmiş web tabanlı bir uygulama olup mobil desteği de bulunmaktadır.
Türkçe ve İngilizce standart olmak üzere diğer dillerde program arayüz tanımlarının oluşturabilmesi, Türkçe ve İngilizce sistem desteği.
Birden fazla firmaya ait çağrıların tek bir platformda ayrı ayrı yönetilebilmesini sağlar. Alt iştirakleri bulunan grup/holdinglerin yanısıra servis sağlayıcıların müşterilerinin çağrılarının yönetilmesi için birebirdir.
Farklı ihtiyaçlara göre oluşturulabilen esnek SLA tanımları ile firma, lokasyon ve kategori ile müdahale/çözüm süresinin takibi ve yönetilmesi.
Çağrınızın iş ortaklarınız ya da partnerlar tarafından yönetimini sağlayabilir ve tanımladığınız OLA doğrultusunda müdahale ve çözümlerini kontrol edebilir ve raporlayabilirsiniz.
Çağrı açan kullanıcı ile ilgili çağrı detayında ek durum bilgisi alabilmek için yardım masası ekibi ile yazışabilmesi.
Firmanıza ait olan e-posta adresine gelen maillerin otomatik olarak çağrı kaydı oluşturmasını sağlayın. Böylece e-posta ile açılan çağrı kayıtlarını daha düzenli ve kolay bir şekilde takip edin.
Firmanızın web sitesine eklenecek olan formlardaki bilgilerin otomatik olarak çağrı kaydı oluşturmasını sağlayın. Müşterinizin taleplerini veya sorunları daha hızlı ve etkili bir şekilde yönetin.
Sıkça tekrarlanan hatalar ve sorunlar nedeniyle kullanıcılar benzer sorunları bildiriyorsa, bu çağrıları aynı problem başlığı altında toplamanız ve çözüm sağladığınızda tüm çağrıların aynı anda çözülmesini sağlamanız mümkündür.
Talep Yönetimi modülünde 3 farklı talep bulunmaktadır: Uygulama talebi, yetki talebi ve envanter talebi. Uygulama talebiyle uygulamaları talep edebilir, yetki talebiyle yetki talep edebilir ve envanter talebiyle envanter ihtiyaçlarınızı belirtebilirsiniz.
Kontrol listesi formları oluşturarak belirli görevlerin takibi için teknik ekip ve admine atamalar yapın. Ayrıca bu formları hangi kişiye ve gruba hangi periyotta atayacağınızı kendiniz tanımlayın ve görevlerin takibini düzenli bir şekilde yönetin.
Envanter bilgisinin takibi ve raporlanabilmesi, çağrı kayıtları ile ilişkilendirilebilmesi.
Çağrının karşılanması, müdahale edilmesi, çözümü, tekrar açılması parametreleri ile çağrı açan sağlanılan yanıt süresi, hizmet ve teknik personelden memnuniyet değerleri aracılığıyla destek personel ve hizmet kalitesini ölçümleyin.
Uyarı üreten sistemlerdeki arızalar ile ilgili web servis ile çağrı kaydı oluşturması sağlanmaktadır.
Çağrı kaydının çözümünde hangi sarf malzeme kullanıldı, sarf depo da ne kadar malzeme kaldı, sarf malzeme birim fiyatı gibi değerlerle sarf malzemelerinizi yönetin.
Olası sorunların çözümüne yönelik bilgi bankası oluşturarak, sorunları kullanıcıların kendilerinin çözümlemesini sağlayın.
Tüm çalışanlara yönelik sistem içi duyuru/bildirim yayınlanabilmesi ve takvimlendirilmesi.
Bilgi bankası, çağrı karşılanma kalitesi, hızı ve teknisyen yeterlilik/ilginin ölçümlenmesi.