Destek Masası Programı Avantajları

Bir destek masası programından fazlasını sunan DeskPlus'ın sunduğu bazı avantajlar

DeskPlus çağrı yönetimi yazılımımızın sunduğu bazı avantajlar:

service-icon
Yerli Üretim

Tamamı yerli sermaye ve mühendisler tarafından global standartlarda geliştirilmiş web tabanlı bir uygulama olup mobil desteği de bulunmaktadır.

service-icon
Çoklu Dil Desteği

Türkçe ve İngilizce standart olmak üzere diğer dillerde program arayüz tanımlarının oluşturabilmesi, Türkçe ve İngilizce sistem desteği.

service-icon
Çoklu Şirket Desteği

Birden fazla firmaya ait çağrıların tek bir platformda ayrı ayrı yönetilebilmesini sağlar. Alt iştirakleri bulunan grup/holdinglerin yanısıra servis sağlayıcıların müşterilerinin çağrılarının yönetilmesi için birebirdir.

service-icon
Kapsamlı SLA Tanımlama

Farklı ihtiyaçlara göre oluşturulabilen esnek SLA tanımları ile firma, lokasyon ve kategori ile müdahale/çözüm süresinin takibi ve yönetilmesi.

service-icon
Çoklu Çağrı ve Talep

Bir çağrının sistemde yapılan tanımlamaya uygun olarak birden fazla çağrıya dönüşebilmesi ve takip edilebilmesi.

service-icon
Çağrı Özelinde Yazışma

Çağrı açan kullanıcı ile ilgili çağrı detayında ek durum bilgisi alabilmek için yardım masası ekibi ile yazışabilmesi.

service-icon
E-mail İle Çağrı Kaydı Oluşturma

E-posta adresine gelen bilgilerin çağrıya dönüştürülmesi.

service-icon
Envanter Bilgisi

Envanter bilgisinin takibi ve raporlanabilmesi, çağrı kayıtları ile ilişkilendirilebilmesi.

service-icon
Duyurular

Tüm çalışanlara yönelik sistem içi duyuru/bildirim yayınlanabilmesi ve takvimlendirilmesi.

service-icon
Memnuniyet Ölçümü

Bilgi bankası, çağrı karşılanma kalitesi, hızı ve teknisyen yeterlilik/ilginin ölçümlenmesi.

<%-- --%>